Ios baby!

Hei dere! Da er vi endelig fremme i Ios. Her skinner solen og man hører musikken dundre i bakgrunnen. Nå har vi nettopp vært nede ved bassenget i noen timer. Der var det skikkelig dagsfylla, og alle var med! Bortsett fra Victoria og meg da. Orker ikke ta den helt ut den første dagen. Aner jo ikke hvor mye jeg tåler i den varmen her, spesielt etter all reisingen. Så tror vi tar det med ro med alkoholen i dag! 

Men nok om det. Ios er så utrolig vakkert! Det er skikkelig gresk stil på hele øya. Og man merker at det er en liten øy, for her hilser alle på hverandre og ting er skikkelig koselig. Utsikten fra hotellet er helt magisk. Man kan se utover hele byen og veldig mye av øya.

Klokken 19. skal alle sammen på en restaurant som heter seven eleven (ikke kiosken altså!), og spise middag og vorse sammen. Så skal vi videre ut på byen senere i kveld. Alle fra Life is a beach party virker så utrolig hyggelige! Og ikke minst lette å bli kjent med. Jeg kjenner jeg er veldig glad for at jeg dro med kun Victoria på jentetur, og ikke med en hel jentegjeng. Når man drar bare to stykker er det lettere å bestemme seg for hva man skal finne på, og man slipper så mye drama. For det er alltid en jente i gjengen som er sta og skal på de og de tingene. Eller hva? Da er det mye bedre å heller reise med LIABP og bli kjent med de andre i gruppa. 

Fine hotellet vårt

Se den utsikten fra hotellet! 

Bassenget på hotellet (Det er forresten ikke her man pleier å være på dagsfylla).

Hotellrommet vårt

 

15 kommentarer

Siste innlegg