Vinn personlig almanakk! – AVSLUTTET!

I samarbeid med personligalmanakk.no har jeg fått lov til å dele ut en almanakk til en heldig leser. Jeg har selv brukt almanakkene fra personligalmanakk.no flittig de siste årene. De er geniale å bruke til både skole og jobb. Har også en jeg bruker til å føre oversikt over treningen min.

Det som er så bra med disse almanakkene er at du kan lage utseendet til den selv! Man kan bestemme forside og bakside, samt layout inne i boken. Det er også en del sider helt bakerst i boken som du kan bruke til hva du vil. Jeg pleier å velge linjerte sider og skriver notater på de. 

På treningsalmanakken min har jeg satt sammen mange inspirasjonsbilder fra weheartit.com på picmonkey.com og lagd en fin kollasj. Perfekt for motivasjonen! 

Nå kan du vinne en almanakk fra personligalmanakk.no. Det eneste du trenger å gjøre er å like facebooksiden min HER og legge igjen e-mailen din i kommentarfeltet så jeg kan kontakte deg hvis du vinner!

 

Vinneren ble: Hanne Remme

242 kommentarer

Siste innlegg