Hemmeligheten bak min kropp

De siste månedene har jeg blitt hekta på styrketrening. En bok som virkelig hjalp meg igang er “Styrkebibelen for jenter”. Der står det alt man trenger å vite om styrketrening fra A til Å. Selv kunne jeg ikke så veldig mye om styrketrening fra før av. Så denne boken var veldig smart for å lære det grunnleggende. Når man skal trene styrke bør man kunne det grunnleggende, for å unngå skader og oppnå best mulig resultat. Man vil vel ikke trene i flere måneder uten resultat, vil man?

I denne boken lærer man om alt fra kosthold, til hvordan man kan sette opp sitt eget styrkeprogram. Det er også en stor guide som viser alle øvelsene trinn for trinn. Denne er en stor favoritt! For å oppnå best resultater er det veldig viktig å utføre alle øvelsene helt korrekt, og det lærer man virkelig i denne boken! 

Boken er skrevet på en måte som er veldig lett leselig og det er mange bilder i den. Så den er ikke tørr og kjedelig å lese, som andre styrkebøker fort kan bli. Hun som har skrevet boken er utdannet personlig trener ved Norges idrettshøgskole og er utdannet kostholdsveileder. Hun har også vært med på TV2 sporty og i God Morgen Norge. Så dette er ei jente som kan sakene sine!

Kan virkelig anbefale denne boken til alle dere jenter der ute som vil begynne å trene. Enten om det er for å gå ned eller opp i vekt eller for å bygge mer muskler. Dette er boken for dere! Den har lært meg utrolig mye. Og gitt med inspirasjon og boost til å trene styrke! Hadde det ikke vært for denne boken hadde jeg aldri hatt den kroppen jeg har i dag. Jeg kjøpte den HER for kun 349,- kr. 


affiliatelink

26 kommentarer

Siste innlegg