Portugal innkjøp

Hei hei! 

Når jeg var i Portugal var ikke været helt på topp alle dagene. Så derfor dro Victoria og jeg på shopping flere ganger. Fikk kjøpt noen nye favoritt ting. Blant annet den store vesken fra Accesorize. Den kommer til å bli brukt mye fremover! Liker store vesker som jeg får plass til både pc og kameraet mitt. Har jo alltid med meg de tingene uansett hvor jeg går. Så da ble denne genial!

Disse neglelakkene kjøpte jeg på en thai sjappe for 1 euro per stykk. Kjøpte de egentlig bare for moro skyld, siden de var så billige. Men de var faktisk utrolig bra! De sitter lenge og gir en sterk farge. På bildene har jeg på meg den rosa neglelakken. Syns den er så fin!

Litt suvernirer fra Ericeira. Har fått meg en tradisjon at jeg kjøper et shotteglass fra hvert sted jeg drar til. Nå har jeg fra London, Tenerife og Portugal. Flere skal det bli!

 

Hva syns du om innkjøpene? 

29 kommentarer

Siste innlegg