YOLO trip

God morgen ♥

I går tok vi en YOLO og reiste med lokalbussen helt til Sintra, og tok taxi derfra til Cascais shopping mall. Tror lokalbussen tok sånn 45 minutter, så vi var veldig usikre på hvor i verden vi var mange ganger. Vi kjørte igjennom masse småveier og nabolag. Men heldigvis ble vi ikke bortført, og kom oss trygt på kjøpesenteret. Vi var på senteret i 4-5 tiden, så vi fikk ikke så altfor god tid til å shoppe, siden den siste bussen hjem til Ericeira gikk litt over 8. Men jeg fikk kjøpt meg en ny veske, lys skinnjakke og noen smykker. Kan vise dere alt jeg har handlet mens jeg har vært her i en innkjøpsvideo når jeg kommer hjem!

Med en gang vi kom på senteret gikk vi forbi en frozen yoghurt butikk. Og vi måtte bare innom! Har ikke spist ekte frozen yoghurt med bær på før (bare sånn man kan kjøpe på narvesen og kiwi). Den var helt sykt god! Man kunne virkelig smake at de hadde brukt ekte yoghurt og ferske frukter! Mmm, kommer til å savne den yoghurten!


Et skikkelig Hans og Grete hus som lå i Sintra. Syns det var så fint, og skummelt!


Tidenes blomsterbutikk som også lå i Sintra. Det var helt vilt mye falske blomster der!

13 kommentarer

Siste innlegg