Det som skjer i Ericeira, blir i Ericeira

Hei dere! 

Jeg begynner endelig å bli frisk, så jeg kunne være med ut i går. Har virkelig kjedet vettet av meg de siste dagene. Men i går hadde jeg det veldig gøy! Victoria og jeg startet med middag på stranda. Siden det er helligdag i dag var det stor fest på stranda. Det var sikkert over 100 telt og masse bål overalt. Mye tenåringer og mye weed overalt, så vi gikk derfra ganske så fort. På campen var det vorspiel så da ble vi med på det. Det er egen bar her på campen, så da ble det noen drinker før vi stakk videre ut på en bar i byen.

Når vi kom på baren i byen var det helt stappfullt med mennesker inne på baren, og man kunne høre festmusikken på lang avstand. Victoria var skikkelig trendsetter i går, og fikk alle til å drikke strawberry daiquiry. Så det ble noen drinker på oss for å si det sånn! Litt utpå kvelden ble vi vitner til noen skikkelige kanintendeser på den ene jentedoen. Trenger vel kanskje ikke si mer enn det? Haha! 

4 kommentarer

Siste innlegg