Helt panikk

God morgen ♥ Nå har jeg nettopp spist litt frokost og sminket meg for dagen. Skal snart sette igang med dagens gjøremål. Har en del småting jeg må få gjort, og blogg innlegg som må skrives. For ikke å snakke om mailer som må svares på. Prøver å få unnagjort disse tingene før jeg reiser, så jeg slipper å tenke på det mens jeg er i Portugal.

Tusen takk for alle de geniale rådene deres til pakking til Portugal! De kommer virkelig godt i brukt. Begynte å skrive pakkeliste i går, og jeg har allerede 42 punkter på den. Er jo livredd for å glemme noe som helst! Tror jeg hadde fått helt panikk om jeg hadde glemt laderen til kameraet mitt! Kjenner jeg begynner å bli litt stressa for å reise. Har jo alltid reist med noen som har reist masse før. Og både Victoria og jeg er to surrehuer, så det kan jo bli interessant å se hvor mye vi kommer til å rote oss bort! Hadde ikke sjokkert meg om vi plutselig havnet på en øde øy! 

16 kommentarer

Siste innlegg