High heels and Runwaydreamz

God mandag skjønninger ♥

Jeg syns mandager er helt fantastiske. Da kan man starte uken med helt blanke ark. All is spisingen og junkfooden fra 17. mai er for lengst glemt. Denne uken kommer til å gå med til mye pakking og kjærestekos. Reiser med Victoria til Portugal allerede på lørdag *glede seg*. Skal være borte i 2 uker, så da må jeg være flink til å pakke riktig. Har ikke pakket for å være borte så lenge siden jeg var liten. Og da var det ikke noe som het krølltang, pc, 14 par sko og ekstremt mye klær. Så hvis dere har noen gode pakketips, tar jeg de imot med åpne armer! 

Kjenner det er skikkelig bittersøtt å skulle reise. På den ene siden gleder jeg meg til å surfe og ligge på stranda. Men på den andre siden gruer jeg meg skikkelig til å være så lenge bort fra Roger. Rekker såvidt å være hjemme en uke etter Portugal før jeg reiser til Ios. Så dette kan bli hardt! Men heldigvis har vi blitt vandt med å være fra hverandre noen uker av gangen. Siden han er så mye offshore. Så vi skal nok klare oss! Hehe 🙂

Runwaydreamz: Shorts   /   Primark: Sko   /   Bik Bok: Body   /   Gina Tricot: Belte

 

Ønsker dere alle en fantastisk mandag og start på uken ♥

29 kommentarer
    1. Du burde pakke plagg som passer sammen, som du tror at du blir å bruke der 🙂 Planlegg hva du skal ha på deg for noen dager framover, og hvis du har planlagt å handle der, pakker du mindre og til færre dager. Ikke ta med f.eks. en fin topp som ikke passer til noe annet. Sokker og undertøy er alltid kjekt å ha litt ekstra av. Du burde også kjøpe Idoform travel, for å unngå løs mage når du skal reise til utlandet. Ønsker deg en fin tur! 🙂
      Elsker forresten bloggen din, og de nye extensionene var kjempefine!

    2. Det beste tipset jeg kan komme med er at du starter å pakke minst en uke før du skal reise til utlandet. Noter ned alt det du trenger og på den måten har du en liten oversikt over ting du må ha med deg. (:

    3. Pleier alltid å planlegge anntrekk dag for dag når jeg skal være borte lenge, da slipper man å ta med seg unødvendige klær og sko som ikke blir brukt allikevel 🙂

    4. Lag en liste så du ikke glemmer noe og kryss av, rull klærne(tar mindre plass og gjør at klærne ikke krøller seg), lag “antrekk” og pakk ting som passer sammen 🙂 Hadde blitt utrolig glad hvis du tok en tur innom min blogg! 🙂

    5. Hei vakre deg! Jeg pleier å gjøre som “E” over her, planlegge antrekk for hver dag, så slipper man så mye ekstra plagg som aldri blir brukt uansett. Er kanskje lurt å begrense antall sko også, og heller pakke tre-fire par i en litt nøytral farge som kan brukes til alt. Er såå kjipt å ha full koffert på vei til ferie, for da har man jo ikke plass til mer om man finner noen fine butikker.
      Synes ombre hår er utrolig fint! Men ditt eget hår blir jo for langt i forhold til overgangen du har der, sånn at det blir liggende over det lyse. Neste gang burde du kanskje ta litt lengre del med det mørke håret, da blender det seg mye bedre, evt. kan du jo prøve tofarget ombre, da ser man jo ikke extensionet så godt som man gjør nå. Bare et tips! Har hatt extensions i en del år nå selv, og var litt uheldig med min første ombre.:-)

    6. Du er utrolig bra ut! Elsker toppen og skoene<3
      Du har så fine bein! Og det at du tar bildene fra den vinkelen gjør at du får lengre bein.

    7. Et tips jeg ofte bruker selv er å brette klærne på vei ned, og så rulle dem når jeg skal hjem igjen. Om du får igjen kofferten med brettede klær er du garantert at det er plass til rullede klær, og da vet du at du har litt å gå på, som er veldig lurt. Både fordi man gjerne shopper litt, men også på grunn av den mystiske plassmangelen man alltid får på vei hjem. Selv om man ikke shopper noenting, virker den kofferten mye mindre når alt skal fraktes hjem igjen 😛

    8. Hei! Har ett lite tips til deg. Ikke ta med håndkle i kofferten, det tar mye plass. Kjøp heller et. (Pluss at du får på en måte en liten suverni) elsker bloggen din! Og du kledde veldig det nye håret!❥

    9. Så kult at du skal til Portugal jeg gikk i første klasse der🙈 Nå er det bare sånn at vi pleier å reise dit i høstferien og sånt.
      God tur da👍

    10. Heihei!
      Jeg skjønner nøyaktig hva du sliter med! Sist jeg var på ferie var jeg borte i 5 uker. Så det som var viktig for meg er å passe på å lage en liste med alt jeg trenger over den perioden. Lag den gjerne i god tid fordi det vil alltid være noe du glemmer hvis du lager den samme dag som du reiser. Og som noen andre her sier, se hva du kan bruke sammen. Prøv å planlegge litt av det du skal ha på deg, jeg vet selv at det kan være vanskelig fordi du vet ikke hvilket humør du kommer til å ha. Fra det jeg forstår kommer du til å tilbringe masse tid på stranden så du trenger egentlig ikke så mange sko, i varmen blir det bre ekkelt med sko og sokker på(syns jeg) Det kan også være lurt å pakke med seg en hettegenser fordi det kan bli kaldt når du har vært i solen hele dagen.
      Og så over til selve pakkingen…
      -Ikke bruk en koffert som allerede veier 10kg. Duffelbag er derfor perfekt, veier som regel noe rundt 1 kg.
      – Brett klærne fint sammen eller rull dem sammen.
      – Pakk toalettmapper i en plastikkpose og legg den midt i. Da er det lettere å få ting rundt den og få plass til mer. Legg gjerne rettetang/krølltang her også.
      – Alt som du kan kjøpe, kjøp det der nede. Eks. Ta med deg en liten reise sjampo, balsam og tannkrem. Så kjøper du det heller der. Dette er også noe du kan la ligge igjen, hvis du bekymrer deg ovenfor vekta.
      – Husk at du også har håndbagasjen, mange glemmer denne og betaler derfor overvekt
      Håper at noen av mine rare/sære pakkevaner kan hjelpe deg med noen av dine problemer 🙂

    11. Mitt tips er, pakk heller for lite, enn for mye! Ting kan kjøpes på feriestedet, og i tillegg kan du shoppe.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg