Min 17. mai feiring

I går feiret jeg 17. mai med hele familien min. Roger og jeg startet dagen i Hokksund og så på barnetoget. Måtte jo få med oss lille tanteungen min Emmeline som gikk i barnetoget. Etter toget stakk vi innom Molle (mormor) en tur og spiste is og drakk kaffe, før vi dro videre til Drammen. Der var det helt ekstremt mye folk så vi gikk bare innom tivoliet en liten tur før vi stakk til Åssiden og spiste is. Er det èn ting som er obligatorisk på 17. mai så er det is spising! 

Etter litt obligatorisk is spising dro vi tilbake til Hokksund og så på russetoget. Syns ikke det var like bra i år som det pleier å være. Men kan hende det er fordi at jeg tidligere har kjent de som har vært med i toget, kanskje? I alle fall så dro vi på grilling hos tante etter russetoget. Kan oppsummere kvelden med noen få ord: god grillmat, himmelsk god kake, mye latter og morsomme historier, og mye alkohol. Haha, vi kom hjem i 23 tiden og da var vi helt utslitte etter en lang 17. mai feiring.

Hadde så mye å gjøre og få med meg i går, at jeg glemte helt bort at jeg er blogger og skulle tatt bilder. Så dere må nesten nøye dere med disse bildene! Hehe 🙂 Var forresten veldig koselig å møte alle dere leserne som kom bort i går og ville ta bilder. Gjerne send meg bildene på mailen min: [email protected] ♥

Hvordan var deres feiring i går?

14 kommentarer
    1. Hei <3 i et gammelt blogginnlegg så sa du at du skulle farge håret men du visste ikke helt hvilken farge så du brukte et program som du kunne se hva slags hårfarger som kler deg... hva heter dette programmet?? eller nettsiden?? koster det penger?? hjertelig hilsen Pernille <3 BTW ELSKER BLOGGEN DIN!!!! <3<3<3

    2. hei <3 i et gammelt blogginnlegg så ville du farge håret men du visste ikke hvilken farge så du brukte et program for å se hvilke hårfarger du kledde... hva heter dette programmet og koster det penger?? <3 hjertelig hilsen Pernille <3

    3. Hei tusen takk for at du svarer så kjapt!! for å sette på extensions på 56 cm må man klippe håret eller kan man ha sitt naturlige lengde, jeg har ikke så langt hår bare litt ned fra skuldrene. og er det noen frisører som setter på eget extension? og hvor lenge varer extensionet?? <3 beklager alle spørsmålene <3

    4. Stina da!! Du er altfor flott jente til å bruke sånne harry utrykk som “Stakk til”.. Det heter dro til 🙂

    5. Høres ut som en fin feiring! 🙂
      Her koste vi oss med å se på toget og så hjem til foreldrene mine for å spise middag og god dessert etterpå med iskaker osv. Var kjempe koselig å ha så mange i familien samlet. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg