17. Mai antrekket

Nå er jeg nettopp ferdig med å sminke meg og krølle håret. Krøllene måtte fikses litt på i dag. Men heldigvis sparte jeg mye tid siden jeg fikset de i går! Nå skal vi snart ta toget til Hokksund for å se barnetoget. Tanteungen min Emmeline går i barnetoget med barnehagen i år. Så da må jo tante Stina komme og se på! Flere av dere som skal se på barnetoget i år? Eller kanskje russetoget også? Jeg syns det er så koselig og morsomt å se begge delene. 

Husker selv når jeg var liten og gikk i barnetoget. Gjerne iført leopardkjole og musefletter. Var LITT glad i leopard print når jeg var liten for å si det sånn! Hehe 🙂 Ønsker dere alle en fantastisk 17. mai feiring! Skal prøve å holde dere oppdatert på instagram utover dagen så godt jeg kan 🙂


Kjole – HER // Blazer – Vero Moda // Sko – Primark  // Veske – Ukjent // Klokke – CMYK

19 kommentarer

Siste innlegg