Ombre krøller

I dag prøvde jeg ut å krølle håret mitt, for første gang etter jeg satt på det nye hair extensionet. Det ble helt sykt fint når jeg krøllet det! Da så man spillet i fargene på en helt ny måte. Ingen tvil om at jeg kommer til å gå mye med krøller fremover! Syns fargene gled enda mer inn i hverandre når det ble krøllet. Er endelig så utrolig fornøyd med håret mitt! Hva syns dere? Er dere enige?

Et lite 17. mai tips til dere alle! Krøll håret deres i dag med et krølljern som gir tette krøller. Da får dere nydelige bølger i morgen, og slipper å stå opp grytidlig. På 17. mai er det nok av ting man må rekke, og det å krølle håret sitt i 30-45 min på morgenen er noe man ikke har tid til da! Husk å spraye med en god hårspray så ikke krøller faller ut med en gang 🙂

23 kommentarer

Siste innlegg