Ombre hår i posten

Jeg har lenge hatt lyst til å gjøre noe helt nytt med håret. Noe veldig annerledes. Noe jeg aldri har prøvd ut! Men det slo meg ikke før en uke siden hva jeg ville gjøre med håret mitt. Da “Nevernaked” la ut bilde av at de hadde shoot med den nydelige jenta “xoxotsumi” på instagram. Jeg falt for håret hennes fra første øyeblikk. Det nydelige lange ombre håret ble jeg helt forelsket i! 

Dagen etter sendte jeg mail frem og tilbake med LocksandBonds.com for å høre med de om de hadde ombre tape extensions. Og det hadde de! Gjett om jeg ble glad! Å lage ombre med hair extensions på egenhånd er ganske risky. Siden man helst ikke skal bleke hair extensions. Og det er utrolig nok ekstremt få frisører som klarer å lage en bra ombre. Så derfor bestilte jeg virgin tape extensions i ombre fargen: #ombre 2/6/8. 

Jeg ville gjerne ha håret før 17. mai. Så jeg fikk litt panikk da jeg snakket med de på mandag, da jeg ba de sende det ut. Men LocksandBonds.com sin FedEx leveranse skuffer virkelig aldri! Håret ble sendt sent på mandagskveld og på morgenen i dag dukket det opp en mann på døren fra FedEx med pakken min. Der snakker vi kjapp leveranse! 1,5 døgn fra Seattle i Washington USA til lille Hokksund. Så er det èn ting dere ikke trenger å tenke på når dere bestiller hår fra LocksandBonds.com er det leveransetiden. De slår alle norske butikker som jeg noensinne har bestilt fra!

Nå skal jeg sette på supertape på alle extensions festene. Også håper jeg å få satt de på enten i dag eller i morgen. Skal selvfølgelig vise dere før- og etter bilder. Wii, som jeg gleder meg til å sette det på!

16 kommentarer

Siste innlegg