Vippe extensions – Anbefaling

God helg ♥ 

I går var jeg i Drammen og satte på et helt nytt sett med Vippe extensions. Har hatt vippe extensions en god stund allerede (helt siden nyttår!), så nå var det på tide å sette på et helt nytt sett. Var der på onsdag og tok av alle vippene. Så for meg at det skulle gjøre kjempevondt, og  at det skulle skade mine egne vipper. Men tvert imot! Det gjorde ikke det minste vondt, og mine egne vipper er fortsatt tykke og fine.

 Ble positivt overrasket når jeg så hvor tykke mine egne vipper fortsatt var. Har hørt mange skrekkhistorier fra jenter som får sine egne vipper helt ødelagt, fordi de går til salonger som er dårlige. Så det er veldig godt å vite at salongen jeg går til (A Good Feeling) faktisk er dyktige, og vippe extensionet ikke ødelegger mine egne vipper! I går satt som sagt Vibeke på et helt nytt sett med vipper, og jeg er så utrolig fornøyd. Når jeg gikk uten vipper i hele 2 dager (uæææh!) så følte jeg meg dødsnaken! Men med vippe extensionene på føler jeg meg veldig fresh igjen, og det er en fantastisk følelse! 
 

Hvis du vil ha like fine vipper som jeg har kan du ringe til A Good Feeling salongen og bestille time på tlf: 32 22 10 21 eller mobil: 90966970 / 46943458. Du kan også sjekke ut hjemmesiden på agoodfeeling.no for priser og mer informasjon. 

Sponset behandling

10 kommentarer

Siste innlegg