Leserspørsmål: Krøllene mine

Jeg får ofte spørsmål av lesere om hvordan jeg krøller håret mitt, og hvilke krølltenger/staver jeg bruker. Hemmeligheten bak mine krøller ligger i en fantastisk krøllstav fra Herstyler. Jeg har brukt den i ca. 2 år og jeg ELSKER den. Den er virkelig helt fantastisk! Når man bruker denne krøllstaven til å lage bølger eller krøller med, sitter de faktisk i flere dager. Jeg har prøvd den ut masse på mitt hår som er extensions, og på søsteren min sitt hår som er ekte, og det blir alltid like fantastisk fine krøller. 

Måten jeg gjør det på når jeg skal krølle håret mitt er at jeg alltid sprayer over det med varmebeskyttende. Da sliter ikke krøllingen like mye på håret, og etter min erfaring sitter krøllene enda bedre. Jeg bruker en fra Syoss, den er veldig god, i tillegg til at den er billig. Når jeg skal krølle selve håret pleier jeg alltid å ta masse små seksjoner, og holde staven der i 20 sekunder.

Man kan holde kortere tid, men da holder ikke krøllene like lenge. Når hele håret er ferdig krøllet venter jeg til det er kaldt, også sprayer jeg over med en god hårspray. Min favoritthårspray er Wella Professionals stay styled hairspray. Den er helt fantastisk, og kan anbefales på det sterkeste! 

Om krøllstaven: Denne krøllstaven er i 3P kolleksjonen fra Herstyler. Den kommer i 3 forskjellige størrelser, så man kan variere mellom krøller og bølger. Jeg bruker den aller største til bølgene jeg har i håret nå, og den i midten hvis jeg vil ha veldig tette krøller. Den aller minste er best å bruke på kort hår, så den har jeg nesten aldri brukt. Krøllstaven kan du få tak i HER

Hvis du ønsker å se video av hvordan jeg krøller håret mitt kan du se det HER

15 kommentarer

Siste innlegg