VIDEO: Hvordan lage blomsterkrone

Fikk spørsmål av en leser om jeg kunne vise hvordan jeg lagde blomsterkroner. Har lagt noen blomsterkroner selv, og syns de er veldig fine! Å lage en blomsterkrone selv er lett og billig. I tillegg får man den akkurat sånn som man vil ha den, og den blir helt unik! Jeg lagde en video i fjor da blomsterkroner begynte å bli “in” om hvordan jeg lager mine blomsterkroner.

Siden jeg publiserte den i juni i fjor er det sikkert mange av dere som er nye lesere som ikke har sett den, og noen av dere gamle leserne som trenger en oppfriskning i minnet. Så derfor publiserer jeg den på bloggen her igjen. 

Under kan du se tre forskjellige blomsterkroner jeg har laget selv. Hvis dere lager noen selv, legg gjerne ut bilde av de på instagram og #stinablogg, så jeg får sett de. Lykke til 🙂

10 kommentarer

Siste innlegg