Vinn ghd rettetang!

For litt over et år siden fikk jeg min første ghd rettetang. Tidligere hadde jeg hatt en billig rettetang fra et tilfeldig merke. Den skadet håret mitt, og veldig rett ble det heller ikke. Etter å ha brukt ghd rettetang det siste året er jeg helt sikker på èn ting. Jeg skal aldri bruke noe annet enn ghd sine rettetanger. De er helt fantastiske, og jeg merker veldig at håret mitt endelig begynner å bli sunt og friskt. ghd rettetangene er kåret til verdens beste, og det er virkelig ikke uten grunn! 

Nå kan en heldig leser vinne en ghd rettetang fra ghd sin “Birds of paradise” kolleksjon. Dette er en limited kolleksjon og det er kun mulighet til å få tak i den noen steder. 

For å vinne rettetangen må du like facebooksiden min HER og dele dette innlegget på facebook (ved å trykke på “Del” knappen nederst i innlegget). Veldig enkelt! Husk også å skrive e-mail addressen din i kommentarfeltet, i tilfelle DU vinner 🙂

Den som gjettet riktig på hva premien i denne konkurransen var supportprettylittleliars.blogg.no

 

Trekker vinneren av konkurransen 13. mai. Lykke til 🙂

660 kommentarer

Siste innlegg