Nytt treningstøy fra X-Life

Hei dere! For et par uker siden fikk jeg en pakke fra X-life.no med masse nytt treningstøy, og nå har jeg endelig fått testet ut alt! Jeg vet ikke hvordan det er med dere, men er det èn ting som booster min treningsmotivasjon så er det nytt treningstøy. Det er så viktig med fresht tøy. Mitt motto er: If you feel good, you do good. Så hvis du har på deg gammelt og stygt tøy på trening, kommer du antagelig bare til å føle deg slapp og ufresh. 

Og jenter: treningsbh’er blir slitte over tid, så hvis du vil gi best mulig støtte til dine pupper, bør du kjøpe ny treningsbh regelmessig. Hvis man driver med løping eller andre kondisjonsaktiviteter er det veldig viktig å bruke treningsbh for å gi puppene maksimal støtte. For hvis man ikke gjør det ødelegger man elastisiteten i puppene, og de begynner å henge..  

Jeg har lagt min elsk på Kari Traa sportsbh’ene. Der er helt fantastiske og gir god støtte! Denne bh’en er helt genial, siden den har snøring i ryggen, og de finnes i så mange forskjellige størrelser så de passer til alle! Treningsbh’en kan du få tak i HER

Denne tightsen bruker jeg både til løping og styrke. Den sitter godt og er i pustende polyamide materiale. Tightsen kan du kjøpe HER


Denne toppen fra Adidas passer til all type trening og er veldig behagelig. Den kan kjøpes HER

Kompresjons t-skjorte fra MXDC. Denne er genial til styrketrening. Den gjør at du får en god holdning mens du utfører forskjellige øvelser. Kompresjonsklær har blitt veldig hot innenfor fitnessmiljøet, og jeg skjønner virkelig hvorfor. Den er jo helt fantastisk. T-skjorten kan du kjøpe HER.

 

Kari Traa sin Butterfly kolleksjon har jeg lagt min elsk på for lengst. Jeg har denne toppen i langermet også, og de er godt brukt. Gleder meg til å bruke denne toppen masse i sommer på trening. Den sitter veldig godt, og puster enda bedre. Toppen kan du få tak i HER

Søt t-skjorte man kan bruke til forskjellig type trening. Kan kjøpes HER. 


17 kommentarer

Siste innlegg