Sporty spice

Hei dere! Nå har jeg nettopp vært en tur i Hoensmarka med Tessa. Var deilig å jogge ute i frisk luft igjen. Det er så altfor lenge siden sist! Elsker virkelig å løpe ute i naturen. Det er så utrolig befriende, og friskt! Tror Tessa koste seg akkurat like mye som meg. Hun løp rundt meg hele tiden og var helt i hundre! I fjor sommer hadde jeg henne med på nesten hver eneste løpetur, og det må absolutt gjentas i år. Er så koselig å ta med en liten hund på tur, for da er man ikke alene, samtidig som man slipper å bli distrahert av skravling som man ofte blir når man er på tur med andre.

En glad og sølete hund ute på tur!

Det er så vakkert med all hvitveisen og hestehoven som har kommet!

19 kommentarer
    1. Har du tips til dei som liker å trene , men er litt bakpå.
      Har nemlig nylig fått astma , så eg sliter litt når eg skal på joggeturer og liknende men vil også gjerne holde meg i form.

    2. Har du tips til dei som ikkje er so flinke til å trene og sann , om korleis dei kan begynne?
      Har hvært veldig aktiv før , men siden eg komm på ungdomsskolen har det blitt mykje meir lekse enn før. Det har også gjort
      At eg har lagt på meg litt og sliter meir med å springe og å vere aktiv. Hat i tillegg nylig fått astma , så det er veldig vanskelig å finne motivasjon.mhar heller ikkje aktive venner, så hvis eg skal på joggetur så blir det åleine. Noko eg ofte er.

    3. wow! For en utrolig bra kropp du har, Stina ! 🙂 Skulle gjerne likt å sett ut sånn som deg! Jeg har tenkt å begynne å ut å løpe 3-4 dager i uken, men har du noen tips til hvilke øvelser jeg kan gjøre hver dag for mage,rumpe,lår ? 🙂 Du er virkelig mitt forbilde !:)

    4. Hei! Digger bloggen din<3
      Har du noe tips til ossen man kan blogge bedre? Og litt hva man kan blogge om? Har akkurat begynt å blogge, hehe vil ha litt tips:)

    5. Hvorfor har du de røde strekene på magen?
      Hvis du ser på andre bilder av deg,har du akkurat samme merker?

    6. seriøst hvordan får du hunden din til å løpe hahah? jeg prøver gang på gang å ta med meg labradoren min ut på joggetur, men herlighet hun må jo stoppe opp hver andre meter for å snuse på alt mulig…..

    7. Kan du legge ut en video med tips og treningsøvelser for å få tynnere lår og legger?<3 elsker bloggen din forresten!!;)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg