Skal slutte

God morgen ♥ I dag våknet jeg 07:30 og var helt i koma etter å ha drømt alle mulige rare ting. Skjønner ikke hva det er med det hodet mitt, men hvorfor skal det alltid få meg til å drømme så mye rart, som virker så ekte? Kunne jeg ikke helt drømt om drager eller noe, så hadde jeg faktisk skjønt at det var en drøm da jeg våknet. Anyways. Nå skal jeg straks dra på jobb på WOW. Skal faktisk slutte der, så dette blir min nest siste vakt. Har hatt det veldig koselig på WOW. Men dessverre får jeg så korte jobbvakter og siden jeg bor et stykke unna, så passer det litt dårlig.

Har lyst til å satse 100% på bloggen og få den så bra som mulig for dere! Og det er litt vanskelig hvis jeg skal sjonglere mellom WOW jobben og bloggen. Har prøvd det er stund nå, og det har ikke fungert så bra. Har faktisk jobbet der i 6 måneder allerede. Shit, det har gått fort! I morgen blir siste vakten min. Det blir trist å forlate WOW, men samtidig blir det deilig å ha helt fri hverdag igjen, og det blir veldig deilig! 

WOW: Bukse   Jeffrey Campbell: Sko   Sheinside: Jakke   Cubus: Bluse   Daniel Wellington: Klokke

29 kommentarer
    1. Hehe, fikk litt panikk når jeg så at du delte dette innlegget på Facebook hvor det stod: skal slutte. Ble helt i fra meg, for bloggen din er superbra og du virker som en herlig person 🙂 du er utrolig flink, føler heller ikke at du er noen typisk rosablogger men det er bare positivt altså 🙂 så utrolig glad for at du ikke skulle slutte nå! Blir sikkert deilig å slutte på wow, du får ha en hyggelig dag 😉

    2. jeg også trodde du skulle slutte å blogge da jeg så den korte og triste tittelen på facebook. det første jeg tenkte var “neeeeei!!”
      utrolig bra å høre du vil satse mer på bloggen 🙂

    3. Men skal du ikke prøve å få ny jobb da? hehe, husker ikke helt om du gikk på skole enda? gjør du det? Om ikke så trenger du vel penger..

    4. Åherre!!! Trodde du skulle slutte å blogge! Fikk en sånn innvendig panikk, men så fikk jeg en utvendig glede nå du ikke skulle det!!:):) This made my day<3

    5. Først når jeg leste overskriften så trodde jeg at du skulle slutte å blogge. Hadde en liten mistanke at det var noe annet, ettersom du har sagt tidligere at du ikke skal slutte å blogge med det første. Det var et veldig fint antrekk! 🙂

    6. fikk helt panikk, trodde du skulle slutte å blogge! Da hadde jeg blitt knust 🙁
      Men ha en fortsatt fin påske <3

    7. Overskriften skremte meg! Trodde du skulle slutte å blogge!
      Synd du må slutte på WOW men jeg er veldig glad for at du velger å satse på bloggen din! Jeg elsker bloggen din! Alt du skriver om ☺️ Aldri slutt å blogge!
      Du er kjempe pen!

    8. herrehud fikk litt hjertebank av overskriften der ja, trodde du skulle slutte med bloggen haha! enda godt det ikke var tilfelle! :))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg