Mitt walk in closet

Da er jeg tilbake fra IKEA, og nå er endelig mitt walk in closet ferdig. Det ble så mye bedre og finere enn jeg noensinne hadde forestilt meg. Søsteren min og jeg har delt dette garderoberommet siden vi var små og det har nesten alltid vært helt  kaos der inne. Stappfulle skap med masse klær og masse gammelt dritt oppå skapene. Men nå har jeg endelig fått ryddet vekk alt jeg ikke trenger, og nå er det endelig ryddig der inne. Skal virkelig være flink med å holde det ryddig. Nå har jeg i alle fall et utrolig godt utgangspunkt, og klesskap som ikke er overfulle. 

Skapene er fra vi var små så det er skrevet en del småting på hyllene som “bukser og tynne gensere”. Så jeg har tenkt til å male over det (hvis jeg gidder, hehe!). Ellers enn det er mitt walk in closet helt ferdig. Har også tatt med alle sko og vesker som jeg hadde nede på rommet og satt skoene oppå skapene, og veskene inn i det ene skapet. Telte over hvor mange vesker jeg totalt har, og for å si det sånn. Jeg trenger ikke kjøpe vesker på en stund. 35 stk burde vel holde! 

Hvis du lurer på hvor ting er fra osv. er det bare å spørre i kommentarfeltet. Så skal jeg svare så godt jeg kan 🙂

34 kommentarer

Siste innlegg