Sneakpeak: Walk in closet

Hei dere! WOW, jeg må virkelig skryte av meg selv. Så effektiv og flink som jeg har vært i dag, har jeg virkelig ikke vært på lenge. Jeg har gjort om garderoberommet mitt fra å være et roterom med 5 skap, til et walk in closet. Det ble så utrolig fint! Får tonnevis av inspirasjon bare av å gå inn der. Nå har jeg alt av klær, vesker, sko og smykker der inne. Sånn at alt er samlet på ett sted og jeg kan enkelt sette sammen antrekket mens jeg er der. 

Skal dra og kjøpe et stort speil jeg skal henge på veggen i morgen. Dere! Dette blir så utrolig bra 😀 Å sette sammen antrekk fremover blir en fryd. Har ønsket meg et walk in closet siden gud vet hvor lenge. Og nå har jeg det endelig. Wiii. er så glad nå! Gleder meg til å vise dere flere bilder i morgen. 

28 kommentarer

Siste innlegg