Bare 45 dager igjen!

Hei dere!

Nå har jeg nettopp kommet hjem fra Drammen etter å ha lunsjet med Victoria på Pigen. Nå er det ikke lenge til vi drar på jenteturene våre. Først surfecamp i Portugal med Lapoint, så partytur med Life is a Beach party til Ios. Det kommer til å bli helt sykt gøy! Vi begge gleder oss helt vilt mye! Nå er det faktisk bare 45 dager igjen til vi reiser, så dere kan tenke dere at vi gleder oss! 


Mmm, muligatawny suppe!

Stakk innom Cubus en tur også. Trengte litt nye bh’er i friske sommerfarger. Elsker virkelig bh’ene de har på Cubus. Der har de faktisk litt forskjellige størrelser som man ikke får tak i andre steder. Har litt tricky strl. selv så handler alltid inn bh’er der! 

Nå må jeg rydde hele rommet mitt, for her ser det virkelig bomba ut. Skjønner ikke hvordan jeg klarer å være så sinnsykt rotete. Noen som vet om en kur for dette? Hehe! Etter jeg er ferdig med å rydde drar jeg nok til Roger. Kos dere masse i kveld!

12 kommentarer

Siste innlegg