Vinkveld med jentene

God søndag ♥ Håper der har hatt en herlig helg, det har jeg! I går hadde jeg jentekveld med en gjeng av venninnene mine fra allmenn påbygg. Har ikke sett flere av de på altfor lenge, så syntes det var på tide at vi fant på noe igjen, og det var så utrolig koselig å være med alle igjen! Vi lagde oss taco sammen, og drakk masse vin med jordbær oppi (nam!). 


Renèe, Victoria og meg


Camilla, Trine og Marita

 

Utover kvelden ble det selvfølgelig litt drikkeleker. Min favoritt er “jeg har aldri”. Som går ut på at en person sier en påstand, for eksempel “jeg har aldri hatt sex”, og da skal alle som har hatt sex drikke.  Den leken slår virkelig aldri feil! Man får vite så utrolig mye morsomt om venninnene sine. 

But first, let me take a #selfie

Alt i alt var det en utrolig morsom og koselig kveld, som definitivt må gjentas flere ganger. Selv om det ble et par flasker vin for mye, hehe!

16 kommentarer

Siste innlegg