Ukens spørsmål #38

Du er så fin! Men er helt ærlig en ting jeg lurer på altså, har du silikon? 
– Takk takk 🙂 Hehe, nei det har jeg ikke. Dette har jo vært tidenes diskusjon som har pågatt gud vet hvor lenge. Husker til og med toppsladring lagde eget innlegg om at jeg visstnok hadde det. Men nei, jeg har ikke silikon. Hvis jeg hadde hatt det hadde jeg vært helt åpen om at jeg hadde det. Er ikke blant de folkene som setter på hair extensions og tar silikon, og later som de er helt naturlige. Det blir for dumt! 

 

Superfine bilder, du er vakker! Hvor er blomsterkransen fra?
– Tusen takk :-)) Den er fra Cubus. Kjøpte den for ikke så lenge siden, så de har den sikkert i butikkene enda!


Hvor har du kjøpt den pysjen? Er den veldig stor i strl?

– Den har jeg kjøpt på Cubus. Syns ikke den er så stor i størrelsen. Men tskjorten er jo veldig stor, men siden det er pysj så skal den jo være så stor.

 

Når man bestiller på Sheinside, er det noe toll da? Pleier å være toll når man bestiller på over 200,- kr. Gjelder det for denne siden også?
– Sheinside er en utenlandsk side, og da gjelder samme regler som for alle utenlandske sider. Alt av bestillinger som er på over 200,- kr må man betale toll på. På sheinside har de alltid gratis frakt, og da kan det være smart å dele opp det du bestiller i flere ordrer. Sånn at det alltid koster under 200,- kr. Klærne hos Sheinside er veldig billige, så det burde ikke være noe problem!

Hvor er genseren fra? Sååå fin, spesielt på deg!
– Tusen takk 🙂 Den er fra WOW. Kjøpte den for et par måneder siden, så kan hende de har den inne i noen butikker enda!


Hvor finner du alle inspirasjonsbildene du har på bloggen?
– Den finner jeg nesten alltid på weheartit.com. Elsker virkelig den siden! Hver gang jeg mangler inspirasjon går jeg inn dit, og forlater siden proppfull av nye ideer. Har en egen bruker der dere gjerne kan følge meg på om dere vil HER.  

 

Where can I get the blue jacket?
– The jacket is bought at Bik Bok. I don’t think they have it in stores anymore, since I bought it last summer.. 

 

Jeg har fått med meg at du har den der samsung galaxy zoom telefonen? Jeg driver og skal kjøpe meg ny mobil, så jeg lurer på hvordan den er i forhold til samsung galaxy s3 som du hadde før?
– Zoom telefonen har et veldig bra kamera. Så hvis du er blogger eller veldig ivrig instagrammer er denne telefonen genial! Den er litt stor og tung, så i hverdagen bruker jeg S3. Zoom telefonen er ikke akkurat en telefon man slenger i bhen når man er på fest for å si det sånn. Men selve programvaren på den er helt lik samsung galazy S4. Så sånt sett er den veldig bra!

Treningsøvelser for å få slankere mage og lår?
– Hvis du ønsker å få slankere og mer tonet kropp er tung styrkeløfting den beste måten å gjøre det på. Selv er jeg veldig fan av øvelser som trener flere store kroppsdeler samtidig. Skal legge ut treningsprogrammet mitt etterpå, så kan jeg gi et mer utfyllende svar da!

 

Hvordan lager du sånn treningsplan?
– Den lager jeg på picmonkey.com. Der legger jeg på tekst og andre småting. Det er ikke noe ting man bare fyller ut, men man må sette alle tingene på plass selv. Litt tungvint, men veldig gøy!

 

Elsker bloggen din, spesielt treningsinnleggene dine! Men jeg har et spørsmål; har du slitt med beinhinnebetennelse? Jeg elsker å løpe, men jeg sliter veldig med beinhinnebetennelse, og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre! 
– Så koselig å høre at du liker at jeg blogger om trening! 🙂 Er litt usikker på om det var det jeg hadde i sommer. Men det var en periode jeg ikke kunne løpe fordi jeg fikk så vondt i bena, og det virket som det var beinhinnebetennelse. Det jeg gjorde var at jeg tok litt fri fra løpingen, og tok mange “varm-kalde” dusjer. Det skal visstnok hjelpe for betennelser! Etter et par uker begynte jeg rolig igjen med løpingen, men da passet jeg på å kun løpe på løpebane og i marka. Altså ikke på asfalt! 

 

Hvor mye koster run free skoene? Og er det plass til løpebrikke i de?
– De kostet ca 999,- kr. Er faktisk ikke sikker på om det er plass til løpebrikke i de. Prøvde å sjekke litt på nike.com, men ble bare totalt forvirret av siden dems. Kanskje noen av dere som har et godt svar på dette? Skoene kan kjøpes HER.

 

– Noe du lurer på til neste ukens spørsmål?

 

25 kommentarer

Siste innlegg