Ubeskrivelig god kvalitet!

I går var jeg hos Susanne og fikk heist opp tape extensionet mitt. Det er helt sykt hvor mye mer fresh man føler seg på håret når det nettopp er fikset på. Har hatt selve håret siden januar, og det føles og ser fortsatt helt nytt ut. Må virkelig si jeg er overrasket over hvor god kvaliteten er på virgin remy håret fra Locks and Bonds. Det er andre gangen jeg bruker det nå, og kvaliteten kan ikke sammenlignes med andre type extensions engang. Kvaliteten er så vilt bra at det ikke kan beskrives! 

På bildet under til venstre kan du se hvor godt håret glir inn i mitt eget hår. Man kan ikke se der mitt eget hår slutter engang. Er det èn ting som er viktig når man bruker hair extensions så er det at det skal ikke syns at man har extensions. Selv om jeg er 100% åpen om at jeg bruker extensions, betyr det virkelig ikke at jeg ønsker at det skal syns. Det er ofte folk kommer bort til meg og spør hvordan jeg har klart å få så langt og fint hår, og de blir like sjokkerte hver gang jeg sier det er extensions. Det sier vel sitt om hvor bra virgin remy tape extensions fra Locks and Bonds er! 

15 kommentarer

Siste innlegg