VIDEO:Min morgenrutine -Hår og sminke

Hei! Håper dere har hatt en fantastisk helg ♥ Nå skal jeg straks ned til Susanne og heise tape extensionet mitt. Gleder meg til å få heist det opp nå! Kjenner det trengs for å si det sånn. Jeg vet ikke hvordan det er med dere, men hvis jeg ikke føler meg helt fresh på håret, så klarer jeg liksom ikke å føle meg fresh i det hele tatt. 

For en ukes tid siden filmet jeg inn en liten video til dere, der jeg viser hvordan jeg gjør sminken og fikser håret mitt til hverdags. Nå er den endelig ferdig redigert og lastet opp. Husk å stille inn kvaliteten på videoen til 1080p. Da blir kvaliteten så mye bedre! Skal skrive ned hva alle produktene jeg bruker i ett eget innlegg, siden jeg ikke rekker det nå. Så får jeg skrivd litt mer utfyllende om produktene også!

24 kommentarer

Siste innlegg