GOSH – Makeup event

I går var jeg på makeup event med GOSH. Vi fikk lære om og se deres nye vår- og sommernyheter. GOSH sin internasjonale makeup artist Sidsel Marie Bøg ga oss mange tips og fortalte oss om alle nyhetene, og viste oss hvordan vi skulle bruke de.

GOSH har nå lansert en CC-cream som står for: Colour Correcting Cream. Det er en foundation som gir lett dekkevne, fuktighet og solbeskyttelse (SPF 10). Denne er helt perfekt på sommeren når man ikke vil ha en tung foundation, men man trenger for å dekke over urenheter. Denne har lysreflekterende pigmenter som skjuler alle ujevnheter, så man får en veldig glødende hud. Sidsel prøvde ut foundationen på en av bloggerne, og huden hennes glødet virkelig! 


Kiss kiss fra June og meg :* Hvor søte er ikke disse munnene? Helt perfekt å oppbevare småting i vesken. Eller ha de som søt pynt på hyllen hjemme! 

Vi fikk prøve ut de forskjellige nyhetene med masse god hjelp fra makeup artisten Sidsel. Jeg prøvde ut et smokey eye øyenskyggepalett som var i blåfarge. Har aldri prøvd ut blåfarge rundt øynene, siden jeg har veldig blå øyne. Men det ble faktisk utrolig kult! Blåfargen i øynene mine kom virkelig frem!

11 kommentarer

Siste innlegg