Nye Nike jogge- og gymsko

I dag har jeg endelig kjøpt meg nye løpesko, og sko jeg skal bruke når jeg skal trene styrke. De skoene jeg hadde fra før av begynte å bli ganske så utgåtte, etter å ha vært trofaste igjennom masse løping de siste 1,5 årene. Kommer sikkert til å fortsette å bruke de litt, men da blir det hvis det er veldig sølete ute eller hvis jeg skal løpe i skogen.

Jeg kjøpte meg i alle fall to par nye sko i dag på Trisport på Gulskogen. De har 20% på alle joggesko nå, så da måtte jeg slå til! Selvfølgelig endte jeg opp med fargen rosa  på begge skoene ♥ Er man rosablogger så må man jo ha rosa sko, eller hva? Hehe! 

Nike free run 4.0

Disse kommer jeg til å bruke mest til styrketrening. De passer godt å bruke til dette på grunn av den tynne sålen som er uten demping. Kommer til å skrive mer om hvordan disse er når jeg har prøvd de en stund!

Nike air

Disse skoene kommer jeg til å bruke mest til løping på asfalt og på grusveier. I den løperunden jeg har er det veksling mellom asfalt og grusvei, så disse passer perfekt! Valgte et skopar som ikke har helt ekstremt med demping, siden jeg er ganske lett og liten og ikke har like mye behov for demping, som tyngre mennesker har. Prøvde de ut på løperunden min i dag, og de var helt fantastiske!

42 kommentarer

Siste innlegg