Anbefaling av sportsbh

God helg ♥

Nå skal jeg straks på Fitness One treningssenter og trene styrke. Syns det nye treningsprogrammet mitt fungerer utrolig bra så langt! Øvelsene begynner endelig og sitte, og jeg har begynt å legge på litt mer vekter i øvelsene. Før jeg stikker vil jeg anbefale en utrolig bra treningsbh for dere! Når man trener er det ekstremt viktig å bruke en treningsbh. Hvis man ikke bruker det, eller bruker en som er veldig slitt, kan man ødelegge elastiteten i puppene sine, som kan gi deg hengepupper. 

Denne treningsbhen bruker jeg mye til styrketrening, siden den hjelper deg å holde en god holdning. Også bruker jeg den til lett jogging. Den puster utrolig godt, og holder puppene godt på plass! Virkelig å anbefale 🙂 Sportsbhen kan du kjøpe HER.


//affiliatelink

27 kommentarer

Siste innlegg