Øvelse gjør mester

I dag skal jeg på fashion fotokurs med Nikon i Oslo. Har vært på veldig få fotokurs tidligere, men jeg syns slike kurs er utrolig lærerike! Har lyst til å bli flinkere til å ta bilder, sånn at bildene på bloggen kan bli enda bedre. Satt og så tilbake i antrekksarkivet mitt i stad, og jeg må gi meg selv en klapp på skulderen. For jeg har faktisk blitt mye flinkere til å ta bilder! Men enda flinkere skal jeg bli. Øvelse gjør mester, eller hva?

Siden kurset begynner 18 har jeg dratt litt tidligere inn til Oslo i dag. Har lyst til å få shoppet litt, også er det så deilig å bare være i Oslo. Få den herlige Oslo luften langt ned i lungene. Det trenger jeg nå! Er så rart hvordan man kan være oppvokst på et sted som Hokksund, og aldri føle at det er “hjemme”. Føler at Hokksund er way out there, mens Oslo er mye mer “meg”. Hvis dere skjønner hva jeg mener?

23 kommentarer

Siste innlegg