Masse nye innkjøp

Hei søtinger ♥

I dag begynte jeg dagen min hos tannlegen. Hadde drømmer om det i hele natt, og gjett om jeg gruet meg. Sistgang jeg var hos tannlegen (5 februar, bursdagen min..) gjorde det helt sinnsykt vondt. Jeg lå bokstavelig talt på tannlegestolen og gråt av smerte. Og i dag kom jeg tilbake for å gjøre ferdig rotfyllingen som tannlegen begynte på den gangen. I dag gjorde det heldigvis ikke like vondt, men har ganske vondt i munnen nå. Men det går forhåpentligvis fort over! 


Topp fra Cubus, bukse fra WOW

 

Siden jeg var så flink hos tannlegen syntes jeg at jeg fortjente litt shopping for meg selv. Så det passet midt i blinken at Varner kortet mitt hadde kommet på jobben for noen dager siden. Så i dag har jeg shoppet masse på WOW, Cubus og Bik Bok. Alle som jobber i Varner kjeden for jo 40% avslag i de butikkene, pluss noen butikker til. Så det er jo helt genialt! Ble mye nytt på meg, og det trengtes! Hadde nesten ingen jeans igjen som passet til meg, så deilig med hele 4 nye. Også sitter de som et skudd og! 


Topp og blomsterkrone fra Cubus, bukse fra Bik Bok


Topp fra Bik Bok, bukse fra WOW


Bluse fra Cubus, bukse fra WOW


Kosedress fra Cubus
 

31 kommentarer

Siste innlegg