Min hverdagssminke

Hei søtinger ♥

Mange av dere har spurt meg i det siste om jeg kunne lage et lite innlegg, med sminken jeg bruker. Så da tenkte jeg å gi dere en kjapp gjennomgang av sminken min, pluss noen tips! 



♥ bareMinerals blush, farge “The one”  Kan kjøpes HER


♥ bareMinerals prime time foundation primer, original. 
Kan kjøpes HER
– Denne er absolutt et must før man legger pudderfoundation. Den jevner ut huden og fine linjer, og gjør at pudderet sitter bedre og lengre. 


♥ bareMinerals original foundation, farge “Medium beige” 
Kan kjøpes HER
Denne foundationen er min absolutte favoritt! Har brukt den i over 2 år, og den er helt fantastisk! Den dekker godt, og man får et naturlig resultat. I tillegg har den naturlige mineraler som pleier huden, og er fri for parabener. PS: Ingen bareMinerals produkter blir testet på dyr!  
 

♥ bareMinerals maximum coverage concealer brush  Kan kjøpes HER
– Denne bruker jeg rett etter primeren for å dekke over kviser og mørke ringer under øynene.  


♥ Isadora kabuki brush  

– Denne bruker jeg til å påføre pudderet i hele ansiktet. Grunnen til at jeg bruker en kabuki børste er fordi den gir tettere dekke. 

♥ Yves Saint Laurent lipstick, farge 1. 
– Denne har jeg nettopp begynt å bruke. Men jeg er allerede forelsket i den!  


♥ Eyeshadow by H&M, farge “Smoky brown”. 

– Denne bruker jeg alltid til fest, og noen ganger til hverdags. Har ikke brukt den på de bildene her, riktignok.

19 kommentarer

Siste innlegg