Hjemreise

Hei dere! Håper dere fikk en fin valentinseiring i går ♥

Nå sitter vi i lobbyen og er klare for avreise. Kjenner jeg gruer meg skikkelig til å komme tilbake til kalde Norge. Den uken her har vært helt fantastisk! Og jeg vil ikke at den skal være ferdig! Heldigvis er det ikke like bra vær i dag, så det gjør det litt lettere å dra hjemover. Har rukket å fått trent og badet litt tidligere i dag også, så nå er vi gode og slitne til reisen. På flyet hjem skal jeg prøve å sove så mye som mulig sånn at turen går fort.

Og da jeg ikke sover skal jeg prøve å lese ferdig styrkebibelen for jenter. Har kommet til side 94 av 247 så er allerede et godt stykke på vei. Når jeg kommer hjem er målet mitt å virkelig komme igang med styrketreningen, og da er litt kunnskap veldig kjekt å ha i bakhanda! Det er jo altfor mange som trener styrke uten å vite noe som helst om trening, og da er det vanskelig å få resultater og lett å få skader. Så anbefaler dere jenter som vil trene styrke å lese denne boken! 

13 kommentarer

Siste innlegg