Ready for vacation

Nå er jeg så utrolig klar for å reise vekk fra kalde Norge og ned til varmere steder! Jeg fikk endelig tak i en ny bikini til turen på Cubus på Gulskogen senteret i dag. Er det ett sted som er flinke med bikinier året rundt så er det Cubus. I tillegg har de også veldig gode størrelser! Alle, og da mener jeg alle bikinioverdeler blir alltid altfor store under puppene, og altfor små på selve puppene. Så jeg har jo litt av en jobb med å finne “bh” bikinier.

Takler virkelig ikke sånne knyte bikinier lengre. Har litt småangst for det etter at søsteren min dro opp knytingen til bikiniunderdelen min i sommer. Var mildt sagt et par mennesker på stranda som fikk sett litt av hvert da! Kleint med masse gamle mannfolk som gliste slibrig bort til meg etterpå. Haha, men må jo bare le av det! Noen flauser må man oppleve her i livet 🙂 Fikk også tak i reiseflasker til shampoen og balsamen min. Kan tenke meg det hadde blitt kaos i bagasjen hvis jeg skulle hatt to litersflasker med shampo og balsam i kofferten, og ikke klart å lukket de helt! 

 

28 kommentarer

Siste innlegg