Vixen blog awards

Hei dere! I går var jeg på Vixen Blog Awards. Vi startet kvelden hjemme hos June med drikkeleker, jelloshots og mange flasker vin. Vi var jo en hel haug med bloggere, så det ble veldig gøy! Hadde ikke trodd at jeg skulle hatt så mye morro på en onsdagskveld! 


//Bilde: juneholm.blogg.no


//Bilde: juneholm.blogg.no

Lille skjønne Canelo var innom og hilste. Se så søøøøt! 

Før vi visste ordet av det var klokken 20 og taxien var utenfor for å hente oss. Så da var det bare å ta på seg de 15 cm høye pumpsene og løpe ut døren! På Edderkoppen var det allerede tett med folk når vi kom, men jeg møtte på masse kjentfolk der også! Kl 21 startet showet, og det var utrolig mye flinke artister som sang, og mange bra priser som ble delt ut! 
Tusen takk for alle kommentarene om hvilken kjole jeg skulle gå for i går. Jeg endte opp med denne som var nr 2 i innlegget jeg la ut. Søsteren min Madeleine hjalp meg litt med stylingen, så gikk for et par veldig knæsje sko og en veldig knæsj veske. Syns det er så fint når man har en helt plain svart kjole! 

Kjole – HER // Veske – Zack, Bagorama // Sko – HER
14 kommentarer

Siste innlegg