Hvilken kjole til VBA?

Hei hei søte dere! I dag skal jeg på Vixen Blog Awards sammen med Victoria. Vi skal først på vors hos June med masse bloggere! Hehe, så det blir nok mange kameraer der! Har ikke sett mange av folka på altfor lenge. Så blir kjempe koselig å se igjen alle! Etter vorset stikker vi til Edderkoppen teater, hvor VBA blir arrangert. Gleder meg skikkelig til hele kvelden! I fjor var jeg jo nominert til årets skjønnhetsblogg, men det gjør meg virkelig ingenting å ikke være nominert til noe i år. Bloggen min handler jo om mye mer enn bare skjønnhet, så er ikke så rart at jeg ikke ble nomert til det i år! Men jeg ønsker alle deltagerne i år lykke til 🙂

Men jeg har litt krise nå, og trenger virkelig deres hjelp! Jeg har seriøst ingen anelse om hvilken kjole jeg skal ha på meg i kveld! Har funnet frem fire forskjellige kjoler som det står mellom. Men hvilken skal jeg bruke?


// Bik Bok 

 


// her

 


// her
 


// Nelly.com 

98 kommentarer

Siste innlegg