Med pannelugg!

Hei søtinger! I dag har jeg vært masse med Victoria. Vi stakk først en tur på Pigen og spiste litt frokost. Jeg spiste salat, og vicky spiste bruschetta. Prøver alt jeg kan å spise sunt om dagen, så da måtte jeg jo selvfølgelig velge salat. Var veldig godt å bruke guacamole som dressing istedenfor vanlig dressing. Mye sunnere og bedre! 

Etter at vi hadde vært på Pigen stakk vi på Gulskogen senteret en tur, siden Vicky skulle ha et nytt skjørt. Mens vi var innom Glitter fant vi disse utrolig morsomme pannelugg-parykkene. Hehe, holdt på å dø av latter når vi prøvde de! Er det èn ting som e 100% sikkert, så er det at jeg aldri skal ha pannelugg. Gud så grusomt det så ut på meg! Har liksom sett andre som kler det veldig godt, men kan virkelig ikke si at jeg var blant de! 

Litt (veldig) finere igjen med vanlig hår! 

26 kommentarer

Siste innlegg