Endelig tilbake på trening!


Sportsbh fra Kari Traa – HER // Shorts fra D-core  – HER

I kveld har jeg endelig fått trent litt igjen! Ble ikke veldig hard og lang økt. Men siden jeg har hatt pause i en måneds tid nå, så er det best å starte litt rolig! Så i kveld har jeg trent masse forskjellige rumpeøvelser, og jeg har også fått tøyd en del. Hehe, må le litt av meg selv når jeg prøver å gå ned i spagaten. Her snakker vi minst 30 cm igjen til gulvet! Men en vakker dag skal jeg klare det! Men gud så deilig det var å starte med å trene igjen! Har savnet det skikkelig, spesielt den siste uken når jeg har vært syk.

Gleder meg til å komme tilbake i gode, og enda bedre rutiner enn jeg har hatt tidligere. No candy, havregrøt og smoothie til frokost, og masse proteiner. Og selvfølgelig masse trening! Nå skal vi i form her! Hvem er med?

 

54 kommentarer

Siste innlegg