Et tips som booster treningsmotivasjonen!

Tenkte jeg skulle gi dere et lite treningstips, som hjelper veldig på motivasjonen. Motivasjonstips er jo noe dere alltid lurer på, så her får dere et genialt et! Når man trener er det viktig å loggføre treningene sine, sånn  at man kan se fremgang, og se hvor mange økter man har gjennomført de forskjellige ukene. Jeg vet ikke hvordan det er med dere, men jeg husker nesten ikke hva jeg gjorde i går, så da husker jeg i alle fall ikke hvor mange ganger jeg har trent i løpet av en uke. 

For å logge treningene mine fremover, skal jeg begynne å bruke denne almanakken jeg fikk av personligalmanakk.no i posten i dag. Forsiden og baksiden er proppfull med mine favoritt inspirasjonsbilder innen trening! Inne i selve boka er det god plass til å logge treninger, og bakerst er det helt 50 sider som jeg kan skrive opp målinger (av kroppen), treningsmål, oppskrifter, og mye mer. Genialt eller hva?

26 kommentarer

Siste innlegg