Spikes and faux fur

Nå føler jeg det er år og dag siden jeg la ut antrekksbilder. Siden formen min endelig var bedre i dag, løp jeg ut og tok noen kjappe bilder! Syns det blir så fint nå som det endelig er litt snø på bakken! Da blir det ikke så grått og trist, som det var når det bare regnet. Så stor tommel opp for snø! Har også bestemt meg for at hvis det blir snø nok til at jeg kan stå på ski, så skal jeg prøve meg på det i år. Kan ikke huske sist jeg stod ordentlig på ski! Så nå er det virkelig på tide! Må jo få trent litt kondisjon, og da er ski helt perfekt! Jeg er kanskje ikke den eneste som foretrekker å trene ute fremfor inne når jeg skal trene kondisjon?

Teller ned dagene til det blir sommer, for da kan jeg endelig begynne å løpe ute igjen. Gud som jeg gleder meg! Den herlige følelsen man får når man løper ute, og bare kobler ut hele verden, det er en deilig følelse det! Men nå må jeg slutte å drømme meg bort her. Siden det er søndag i dag står rydding og vasking på planen. Så nå må hele rommet mitt + klesrommet ryddes og vaskes. Det trengs for å si det sånn! *rotehue*

Vest – Bik Bok // Genser – Sheinside.no // Bukse – Bik Bok // Sko – Bubbleroom.no 

25 kommentarer

Siste innlegg