Under 18 og handle på nelly?

Siden jeg har en del unge lesere, som er under 18 år tenkte jeg å gi dere et par smarte tips til nettshopping. Når man er under 18 år får man ikke kjøpt ting over nettet med sitt vanlige bankkort, og da er det mye god shopping man går glipp av (med mindre foreldrene dine vil betale for deg). Men det finnes to geniale måter å fortsatt få handlet på nettet!

Måte nr 1. er å betale med postoppkrav. Hvis man handler hos Nelly.com kan man velge postoppkrav som betalingsmetode. Da får en melding eller lapp i posten om at pakken din har ankommet postkontoret, og man betaler for pakken når man henter den ut fra postkontoret. Det koster 59,- kr å bruke postoppkrav, så det er en billig måte å bestille ting på nelly.com. Måte nr 2 er å kjøpe et “spend on” kort på 7 Eleven eller Narvesen. Det er nesten som et gavekort, men man kan bruke det på alle butikker og nettbutikker i hele verden. Kortet blir på en måte som et visakort, bare at det ikke inneholder noe personlig informasjon. Genialt eller hva?

Håper dette gjorde nettshoppingen deres litt lettere! 🙂 Selv elsker jeg nettshopping, og spesielt det store utvalget av klær og størrelser. 

 

Noen ting jeg har kjøpt fra Nelly.com


Oransje sko (de kjøpte jeg i stad. wiii!) – HER // Svarte sko – HER // Svart kjole – HER // Rosa kjole – HER

 

18 kommentarer

Siste innlegg