Stina igjennom tidende

Hei hei søtinger!

Formen min begynner endelig å bli bedre. Selv om jeg fortatt går og hoster så det kjennes ut som et par ribbein skal knekke, og jeg kaldsvetter som en gud på nettene. Men på den positive siden så har jeg måttet sitte masse stille, og da har jeg for en gangs skyld gjort noe nyttig. Jeg har nemlig søkt rundt på halve internettet etter inspirasjon til bloggen. I det siste har jeg hatt masse motivasjon til å skrive på bloggen, men null peiling på hva jeg har skullet skrive om. Så nå har jeg endelig funnet masse ting. Det ble totalt et 17 siders (med bilder såklart) langt word dokument. Så nå bobler jeg over av blogglyst! Gleder meg masse til jeg blir frisk så jeg også får startet treningen igjen, og jeg kan begynne å ta litt selfies til bloggen. Sånn som jeg ser ut nå er jeg ikke akkurat helt blogg-ready! Men det kommer seg for hver dag som går! 

En av tingene på listen min var å skrive et “Stina igjennom  tidende” innlegg, med bilder fra jeg var liten og frem til nå. Eller, for min del ble det frem til 1. vgs, siden jeg har hatt bloggen siden da. Var veldig morsomt å sitte og se igjennom fotoalbummene fra jeg var liten. Masse gode barndomsminner!

 

Kosestund med storesøster Madeleine

Solbrillene og hatten på, og røyken i munnen, og klar for barnebursdag. Her snakker vi stil! Gjett om pappa hadde det morro når han kledde med ut! 

17 Mai feiring med mine kjære søskenbarn Eveline og Magnus. Så ikke helt ut som jeg var av den fredfulle typen der nei! Så nesten ut som jeg var klar for slåsskamp sånn som jeg holdt det flagget! 

Klar for skitur med det største smilet i gata!  //  Alltid vært glad i små dyr. Spesielt kattepuser og hunder!

Her var jeg og søsteren min i Hersonissos, Kreta. Var vi ikke søte? Hehe! 

Litt eldre og her var vi på samme sted. Vi likte Hersonissos så godt at vi kom tilbake noen år senere. Husker så godt at det var en butikk jeg gikk inn i der mannen som jobbet der faktisk kjente meg igjen. Sykt at han klarte å kjenne meg igjen etter så mange år! 

Her er min kjære Rikke og jeg. Gud som jeg elsket den hunden! Jeg fikk henne av en gammel dame som hadde fått kreft, og ikke kunne ta vare på henne mer. Da jeg fikk Rikke var hun allerede ganske gammel. Men jeg fikk fortsatt noen gode og fantastiske år med lille gode Rikke. Hun var forresten en Shih Tzu, helt utrolig nydelig rase og hund! 

Her var jeg klar for ballet i 8.klasse. Pynta og dolla opp!  //  Her var jeg i Rhodos med moren og søsteren min. Dette var rett etter jeg hadde gått på Melanotan, så jeg var dritbrun! Syns ikke jeg har forandret meg så mye i ansiktet siden den gang. Selv om det er 3-4 år siden allerede!

Syns dere jeg har forandret meg mye siden jeg var liten? Har alltid trodd at jeg har forandret meg masse, men når jeg ser tilbake så er jeg veldig lik meg selv. Hehe!

17 kommentarer

Siste innlegg