Syk + Skoshopping

Hei hei dere!

De siste dagene har jeg ligget rett ut i senga, og jeg er fortsatt ganske dårlig. Kjenner at jeg begynner å bli bedre (endelig!), så det er et godt tegn! Sitter å snufser så det høres ut som jeg har grini og vært på black metal konsert, for stemmen er helt forvrengt og hes! Søvnrutinene er heller ikke helt innafor. Tror ikke jeg sovnet før sånn 4-5 på morgenen i dag. Til tross for at jeg prøvde alle mulige måter å bli trøtt på. Først prøvde jeg standard metoden: alt av lyd og lys av og øynene igjen. Men da det ikke fungerte etter en time så prøvde jeg å se litt family guy, spille litt på telefonen, sjekke igjennom hele instagram, og spise godteri siden jeg begynte å bli sulten igjen. Til slutt ble jeg faktisk trøtt så da sovnet jeg endelig! Hehe, ikke lett å være sjuk!

I dag har dagen bestått av å lese masse i Det Nye og Shape Up, i tillegg til at jeg har tittet igjennom Nelly.com sitt salg. Frem til den 14. januar får man 10% ekstra rabatt på alle salgsvarer. Så da måtte jeg slå til og kjøpe litt sko! Prisene på skoene under er før 10% rabatten. Så de er veldig billige! Har bestemt meg for at jeg må pushe meg selv litt mer når det kommer til å gå med høye hæler. Jeg har jo blitt helt bortskjemt med Jeffrey Campbell sko. Så nå er det skyhøye stilletthæler som gjelder! PS: Husk å skrive inn koden “SALE10” i kassen for å få ekstra 10% rabatt!

 

Vivienne kan kjøpes HER // Bomb kan kjøpes HER // Prison kan kjøpes HER

 

23 kommentarer

Siste innlegg