Min nyttårsfeiring!

Godt nytt år!

I går feiret jeg nyttårsaften med mange gode venner i Mjøndalen. Feiret faktisk nyttårsaften i fjor med akkurat de samme folkene. Så det var ganske morsomt at vi feiret sammen i år også! Kvelden besto selvfølgelig av masse dansing, drikking og raketter. Mine tre favorittting på nyttårsfeiringer! Jeg begynte kvelden hjemme med familien med kalkun og riskrem. Elsker kalkun så det passet meg perfekt! Husker de gangene vi har hatt ribbe og lignende. Da har det blitt Grandiosa på meg, hehe! 

Kvelden i går ble veldig bra! Og det var en fin nyttårsfeiring både med venner og familie. Kjenner jeg er så klar for et nytt år og nye utfordringer. Så nå kan 2014 bare begynne!

Håper dere fikk en fantastisk nyttårsfeiring i år, enten om dere var med venner eller familie. Godt nytt år ♥

28 kommentarer

Siste innlegg