Mine nyttårsforsetter

Jeg syns det er viktig å sette seg noen nyttårsforsetter hvert år. Da er man mer klar for det nye året, og det er lettere å oppnå målene sine. Selv om mange av nyttårsforsettene er glemt innen vi kommer til februar, så er det fortsatt viktig å skrive de opp. Kanskje i år blir året jeg endelig klarer å slutte med godterispisingen min? Eller jeg endelig får ordentlig rutiner på treningen? Jeg syns det er viktig å ha noen veldig konkrete mål, for da er det enda lettere å faktisk nå målene!

 

Her er mine nyttårsforsett! 

♥ Blogge mer og bedre.

 ♥ Bli flinkere til å ta bilder

♥ Trene fast 3 ganger i uken

♥ Ikke spise godteri. Smågodt, sjokolade, is, potetgull, brus, kaker er fy fy!

♥ Ikke spise junkfood. Alt fra Mc Donalds, burgersjapper, kebabsjapper telles som junkfood. Pizza er lov en sjelden gang siden det er favorittretten min!.

♥ Stresse mindre

♥ Holde rommet og klesrommet mitt ryddig. 

♥ Reise masse

♥ Ikke spille farm heroes saga. Hehehe.. Denne tar opp altfor mye av tiden min, og det er bare bortkastet å bruke så mye tid på et spill!

♥ Bli flinkere til å spare penger. Ikke kaste de bort på småting som jeg ikke trenger. 

♥ Bli flinkere til å lage mat. 

♥ Bli flinkere med skjønnhetsrutiner

♥ Smil mer. Livet er for kort til å være sur!

 

Så det var mine nyttårsforsett! Jeg kommer til å jobbe hardt for å holde de, og oppnå mine mål og drømmer. Håper det neste året gjør meg mer voksen, og klar for nye utfordringer. Håper virkelig også at i år er året jeg finner ut hva jeg skal studere. 2014, jeg er så klar for deg! Nå gleder jeg meg til å høre deres nyttårsforsett. Har vi noen like kanskje?

 

27 kommentarer

Siste innlegg