1. Juledag antrekk

Hei hei dere!

Håper dere alle hadde en fantastisk feiring i går, med god mat og masse pakker! Selv feiret jeg julaften på lille julaften, så i går tok jeg det helt rolig hjemme med foreldrene mine. Vi spiste god julemat, og så på juleprogrammer på TV. Dagen i går startet jeg med godteri i julestrømpen og tre nøtter til askepott. Den må jeg få med meg hvert år! Etter askepott ble det Mikkes Jul (det er min favoritt!), og Kong Salomon kvitebjørn. Sistnevnte er jeg ikke så veldig glad i, siden jeg syntes den var skikkelig skummel når jeg var liten. Så når jeg så den i går syntes jeg den fortsatt var skummel. Haha!

Kjole – Nelly.com HER // Sko – Nelly.com (dessverre utsolgt i akkurat denne fargen).

 

Nå skal jeg straks dra til Betel i Mjøndalen i dåp til barnet til kusinen min. Jeg og pappa ble ikke med på selve gudstjenesten. Fordi pappa ikke klarer å sitte lenge på stoler pga nakken sin, og jeg er veeeeldig imot alt av religion. Så jeg takler ikke å sitte i timeslange gudstjenester. Jada, jeg vet at julen er kristen osv. Men for meg handler den om familie og å ta vare på de rundt seg. Ikke masse kristendom som noen fant på for 2000 år siden. 

Men nå må jeg nesten stikke. Vi blogges senere! ♥

 

28 kommentarer

Siste innlegg