Holy shit

Hei hei!

Nå skal jeg straks dra på jobben. Men før jeg gjør det må jeg innom senteret og kjøpe julegave til Victoria, og en ny tørrshampo. Har blitt helt forelsket i Batiste sin tørrshampo. Den er så bra! Den gjør virkelig håret helt “nyvasket”, og ikke bare hvitt og ekkelt. Sånn som 99% av de tørrshampoene jeg tidligere har prøvd, gjør. Gjett hvem som er i det forelskede hjørnet i dag, etter at en viss person kom hjem fra offshore i går? Hehe, det er meg det! Roger kom endelig hjem etter en tre uker lang offshore tur. Kjente det var skikkelig hardt å være borte fra han så lenge. Men vi hadde heldigvis telefon og skype, som vi snakket sammen i et par timer hver dag. Uten det vet jeg ikke hva jeg hadde gjort! 

Jobber frem til midnatt i dag (hehe, nattåpent..). Så rekker nok ikke å legge ut flere innlegg på bloggen i dag. Men måtte jo titte innom og si hei til dere før jeg stikker! Får veldig dårlig samvittighet når jeg blogger så lite. Men håper dere forstår at jeg ikke rekker noe mer ♥

10 kommentarer

Siste innlegg