Skulls and burgundy

Hei hei!

Nå skal jeg straks ut og starte bilen. Hehe, etter all regningen og snøingen i natt har hele bilen frosnet totalt. Så kan bli gøy å måke den etterpå.. I dag skal jeg nemlig på jobb, på WOW Gulskogen. Tror det kan bli veldig hektisk i dag siden det er lørdag, og rett før jul. Men hektisk er bra! Elsker når det er masse å gjøre på jobb. Da flyr tiden unna! 

Jeg hadde egentlig tenkt meg ut på byen i dag. Men vet virkelig ikke om jeg gidder! Kjenner jeg har blitt skikkelig tafatt når det kommer til festing for tiden. Mulig det er fordi jeg allerede har fått fisken, og da gidder jeg liksom ikke å dra ut på fisketur. Hehe! If you know what I mean 😉 Så regner med at det blir en rolig kveld på meg, med masse bloggjobbing!

En liten gladnyhet: I dag ligger bloggen min på 22. plass på blogg.no topplista. Wiii! Gøy å se at de esktra besøkene fra nettavisen fikk meg oppover! 


Genser – Sheinside.com (HER)

Bukse – Cubus

Jakke – Sheinside.com (HER)

Ringer – Ukjent

Sko – Jeffrey Campbell (HER)

20 kommentarer

Siste innlegg