På forsiden av Nettavisen.no!

God helg!

 

I dag har jeg fått unnagjort masse bloggarbeid. Ah, det er så deilig når man endelig klarer å stå opp tidlig, og får gjort så mye! Det er en god følelse det! Har fortsatt et par ting til jeg må gjøre, før det blir helg. Men ville titte innom og vise dere dagens antrekk først. I dag har jeg faktisk på meg skjørt – det er lenge siden sist det! Det er faktisk så lenge siden at jeg ikke engang husket at jeg hadde det! 

Forresten: Noen av dere som har vært innom nettavisen.no i dag? Det forrige blogginnlegget jeg la ut “Fuck janteloven” har havnet på forsiden. Hvor kult er ikke det!? Jeg syns det er så stas når mine blogginnlegg blir brukt av andre nettsider. Da er liksom blogginnlegget mitt “godt nok”, hvis dere skjønner? Hehe! 

Genser – Sheinside.com (HER)

Armbånd – Glitter

Sko – Jeffrey Campbell (HER)

Tights – Ukjent

Klokke – DanielWellington.com

Jakke – H&M 

Skjørt – Madlady.se (HER)

Kjede – Sheinside.com (HER)

25 kommentarer

Siste innlegg