Nye kjoler fra Nelly

Sene netter + nelly = nye kjoler!

Flere enn meg som får skikkelig shoppingdilla på natten? Jeg er kanskje tidenes nattemenneske, og i natt klikket jeg hjem tre nye kjoler fra nelly.com. Hehe, som om det ikke var nok å shoppe på Gulskogen senteret, så måtte jeg innom nelly en tur også! Gleder meg skikkelig til jeg får de i posten. Skal selvfølgelig vise hvordan de sitter på, og hvordan de er i størrelsen, osv. Leste på nettet at de var bra i størrelsen. Så håper de sitter som et skudd! 


Baby doll trim dress – Denne kjolen er så utrolig søt og fin! Og den passer perfekt til alle anledninger egentlig. Både til jul, nyttår og sommerfester. Så denne er det ingen fare for at blir ubrukt! Kjolen kan kjøpes HER.

 


Aztek beaded sweetheart bustier dress – Denne var skikkelig julekjole og passer utrolig bra nå i julen. På grunn av strassteinene så syns jeg at den passer til flere anledninger enn bare julen. Gjerne en tur på byen også! Kjolen kan kjøpes HER.

 


Pamela off shoulder dress – Denne er absolutt den lille sorte, men en liten vri! Den er tettsittende og elegant, og voksen og sofistikert look. Perfekt om man ikke vil skille seg for mye ut i mengden, men samtidig være pyntet. Tror nok jeg kommer til å bruke denne på mange fester fremover! Kjolen kan kjøpes HER

23 kommentarer

Siste innlegg